× Zamrożenie ceny prądu – Tarcza Solidarnościowa na okres od 1 stycznia 2024 r. do 30 czerwca 2024 r. Więcej informacji znajdziesz tutaj

W Stoen Operator jesteśmy świadomi naszej roli w społeczeństwie, jak również odpowiedzialności wobec klientów, partnerów handlowych, akcjonariuszy i pracowników. Dlatego też zobowiązujemy się do przestrzegania jasnych zasad postępowania zawartych w Kodeksie Etycznym E.ON i Katalogu Działań Niedozwolonych. Tworzą one podstawy działalności biznesowej oraz społecznej całego przedsiębiorstwa. Tego samego oczekujemy od naszych partnerów handlowych.

Jeśli mieli Państwo do czynienia z nieetycznymi lub niezgodnymi z prawem zachowaniami w Stoen Operator (będącego częścią E.ON), wykroczeniami przeciwko Kodeksowi Postępowania Dostawcy oraz Kodeksowi Etycznemu E.ON, działaniami takimi jak oszustwa, naruszenia zasad bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia, dyskryminacją lub korupcją, mogą Państwo to zgłosić kontaktując się z dedykowaną infolinią pod numerem 221530879.

Zgłoszenie może być również dokonane za pośrednictwem bezpiecznej strony internetowej, pod adresem https://eon-wb.compliancesolutions.com. Oba kanały komunikacji są dostępne przez całą dobę we wszystkich językach używanych w E.ON (w tym w języku polskim) i przy zachowaniu pełnej anonimowości.

Podstawą zapobiegania wszelkim nadużyciom jest nasza kultura korporacyjna mająca na celu stworzenie środowiska i atmosfery, w której nie ma miejsca na działania nietransparentne i sprzeczne z interesami E.ON. Istotnym elementem kultury korporacyjnej Grupy E.ON jest Kodeks Postępowania Dostawcy oraz Kodeks Etyczny, który wspiera nasze wysiłki, aby Stoen Operator mogło być uznane za przykład niezawodnego i uczciwego pracodawcy i partnera biznesowego.

W Stoen Operator dokładnie analizujemy wszystkie przypadki podejrzeń o działania nieetyczne w oparciu o dochodzenie naruszenia interesów E.ON lub Kodeksu Etycznego, a w razie ich stwierdzenia stosujemy adekwatne środki dyscyplinarne i prawne w celu wyciągnięcia konsekwencji wobec osób odpowiedzialnych, a także wyeliminowania takiego postępowania w przyszłości.

Przestrzeganie przez Dostawców pewnych standardów w dziedzinie praw człowieka, warunków pracy oraz kwestii ekologicznych jest dla nas sprawą najwyższej wagi. Nasi Dostawcy muszą także stosować rygorystyczne standardy etyczne i moralne oraz przestrzegać obowiązujących przepisów prawa.

Kodeks postępowania Dostawcy stanowi nieodłączny element wszystkich umów zawieranych przez firmę E.ON, jej Dostawców i ich Kontrahentów.

Kodeks Dostawcy E.ON dla umów podpisanych od 01.09.2023r.
Kodeks Postępowania Dostawcy dla umów podpisanych od 01.09.2020r. do 31.08.2023r.
Kodeks Etyczny dla umów podpisanych do 31.08.2020r.
Obowiązek informacyjny dla sygnalisty