W Stoen Operator jesteśmy świadomi naszej roli w społeczeństwie, jak również odpowiedzialności wobec klientów, partnerów handlowych, akcjonariuszy i pracowników. Dlatego też zobowiązujemy się do przestrzegania jasnych zasad postępowania zawartych w Kodeksie Etycznym E.ON i Katalogu Działań Niedozwolonych. Tworzą one podstawy działalności biznesowej oraz społecznej całego przedsiębiorstwa. Tego samego oczekujemy od naszych partnerów handlowych.
Jeśli mieli Państwo do czynienia z nieetycznymi lub niezgodnymi z prawem zachowaniami w Stoen Operator (będącego częścią E.ON), wykroczeniami przeciwko Kodeksowi Postępowania Dostawcy oraz Kodeksowi Etycznemu E.ON, działaniami takimi jak oszustwa, naruszenia zasad bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia, dyskryminacją lub korupcją, mogą Państwo to zgłosić kontaktując się z dedykowaną infolinią pod numerem 221530879.
Zgłoszenie może być również dokonane za pośrednictwem bezpiecznej strony internetowej, pod adresem https://eon-wb.compliancesolutions.com. Oba kanały komunikacji są dostępne przez całą dobę we wszystkich językach używanych w E.ON (w tym w języku polskim) i przy zachowaniu pełnej anonimowości.
Podstawą zapobiegania wszelkim nadużyciom jest nasza kultura korporacyjna mająca na celu stworzenie środowiska i atmosfery, w której nie ma miejsca na działania nietransparentne i sprzeczne z interesami E.ON. Istotnym elementem kultury korporacyjnej Grupy E.ON jest Kodeks Postępowania Dostawcy oraz Kodeks Etyczny, który wspiera nasze wysiłki, aby Stoen Operator mogło być uznane za przykład niezawodnego i uczciwego pracodawcy i partnera biznesowego.
W Stoen Operator dokładnie analizujemy wszystkie przypadki podejrzeń o działania nieetyczne w oparciu o dochodzenie naruszenia interesów E.ON lub Kodeksu Etycznego, a w razie ich stwierdzenia stosujemy adekwatne środki dyscyplinarne i prawne w celu wyciągnięcia konsekwencji wobec osób odpowiedzialnych, a także wyeliminowania takiego postępowania w przyszłości.
Przestrzeganie przez Dostawców pewnych standardów w dziedzinie praw człowieka, warunków pracy oraz kwestii ekologicznych jest dla nas sprawą najwyższej wagi. Nasi Dostawcy muszą także stosować rygorystyczne standardy etyczne i moralne oraz przestrzegać obowiązujących przepisów prawa.
Kodeks postępowania Dostawcy stanowi nieodłączny element wszystkich umów zawieranych przez firmę E.ON, jej Dostawców i ich Kontrahentów.