12 września 2025

Uprzejmie informujemy, że Stoen Operator Sp. z o.o. planuje wprowadzenie zmian w Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej Stoen Operator.

Planowane do wprowadzenia zmiany dotyczą w szczególności dostosowanie IRiESD do ustawy z dnia 21 maja 2025 r. o zmianie niektórych ustaw w związku z wprowadzaniem centralnego systemu informacji rynku energii i innych ustaw (Dz. U. z 2025 r. poz. 759):

28 sierpnia 2025

Szanowni Państwo,
28 sierpnia 2025 roku, adres siedziby Stoen Operator Sp. z o.o. uległ zmianie.

11 sierpnia 2025

Szanowni Klienci, w dniach 14 i 15 sierpnia Biuro Obsługi Klientów – Dystrybucja przy ulicy Rudzkiej 18 będzie nieczynne. Przepraszamy za utrudnienia.

06 sierpnia 2025

Uprzejmie informujemy, że Stoen Operator Sp. z o.o. planuje wprowadzenie zmian w Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej Stoen Operator.

Przedstawione w niniejszej Karcie aktualizacji nr 50/K/4/2025 zmiany zapisów IRiESD wynikają z:

07 lipca 2025

W nawiązaniu do komunikatu OSP i OSD z dnia 25.03.2025 r. w sprawie obowiązku zgłaszania Planów Pracy źródeł wytwórczych oraz monitorowania ich poprawności

03 lipca 2025

Wczoraj 2 lipca o godzinie 21:02 na stacji energetycznej Grochów wystąpił pożar jednego z transformatorów 110/15kV. Natychmiast uruchomił się rezerwowy transformator. Dzięki temu nie doszło do przerw w dostawie energii.

Jednym z obowiązków spółki Stoen Operator, jako Operatora Systemu Dystrybucyjnego, jest pozyskanie od Państwa danych pomiarowych oraz mierzenie ilości zużywanego przez Państwa prądu.

Dane te są przekazywane sprzedawcom energii elektrycznej, którzy następnie wystawiają rachunek za energię. Jeśli macie Państwo podpisaną oddzielną umowę na dystrybucję prądu z naszą spółką, to również my, na podstawie tych danych, wystawiamy odpowiedni rachunek.

Odczyty danych wykonujemy zgodnie z okresem rozliczeniowym, który jest wskazany w podpisanej przez Państwa umowie (dotyczy to zarówno umowy dystrybucyjnej z naszą spółką, jak i umowy kompleksowej ze sprzedawcą energii). Taki okres rozliczeniowy wynika z przyjętego przez nas harmonogramu odczytów wskazywanych przez licznik energii elektrycznej.

Prosimy, żebyście Państwo ułatwiali pracę przedstawicielom naszej firmy i umożliwili im dostęp do licznika, jeśli znajduje się on w Państwa mieszkaniu lub w miejscu niedostępnym. Pracownicy naszej firmy mają przy sobie identyfikatory ze zdjęciem oraz imienne upoważnienia i mają obowiązek odczytać informacje o zużytej przez Państwa energii elektrycznej lub/i przeprowadzić kontrolę działania licznika.

Dziękujemy za wyrozumiałość i pomoc naszym pracownikom w wykonywaniu ich obowiązków.