× Zamrożenie ceny prądu – Tarcza Solidarnościowa na okres od 1 stycznia 2024 r. do 30 czerwca 2024 r. Więcej informacji znajdziesz tutaj
× W dniach 29 marca oraz 1 kwietnia, Biuro Obsługi Klientów – Dystrybucja przy ulicy Rudzkiej 18 będzie nieczynne → Dowiedz się więcej

eBOK Stoen Operator dostępny jest tylko dla Odbiorców, którzy posiadają zawartą oddzielną umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej. Informację o tym, jak zawrzeć umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej znajdziesz tutaj >

Aby zarejestrować się w naszym eBOKu przejdź na stronę ebok.stoen.pl/rejestracja

W celu rejestracji niezbędne jest podanie kilku danych. Niezbędny jest numer Partnera Handlowego, który znajduje się w prawym górnym rogu faktury, numer NIP lub PESEL, a także adres e-mail, na który otrzymasz potwierdzenie założenia konta wraz z hasłem tymczasowym.

Po zatwierdzeniu rejestracji otrzymasz dwie wiadomości e-mail. Pierwsza będzie przesłana niemal natychmiast i będzie zawierać podziękowanie oraz potwierdzenie rejestracji. W drugiej wiadomości otrzymasz hasło tymczasowe wraz z linkiem aktywacyjnym. Tę wiadomość otrzymasz w ciągu ok. 2 godzin od rejestracji. Jeżeli nie widzisz wiadomości od nas, sprawdź folder SPAM na swojej skrzynce i dodaj nas do zaufanych adresów.

WAŻNE!
W przypadku, gdy wypełniając formularz rejestracyjny nie wprowadziłeś loginu,
domyślnym loginem będzie numer Partnera handlowego.

A co, jeśli po jakimś czasie zapomnisz swoje hasło? W takim przypadku możesz się z nami skontaktować na różne sposoby: możesz napisać do nas maila, lub skorzystać z formularza kontaktowego, albo zadzwonić na infolinię. Twoje zgłoszenie zostanie zarejestrowane i wkrótce otrzymasz nowe hasło na adres e-mail. Możesz też zrobić to automatycznie, wystarczy wejść na stronę logowania i kliknąć w link „Przypomnij mi hasło”, a następnie podać wymagane dane. Wiadomość z nowym hasłem otrzymasz w ciągu kilku minut.

Strona główna

Logowanie do serwisu odbywa się za pośrednictwem numeru Partnera handlowego, do którego możesz mieć przypisanych kilka lokali i kilka kont umów. Dzięki temu logując się na jedno swoje konto, masz dostęp do wszystkich kont, przypisanych do danego numeru Partnera handlowego.

A co w przypadku, gdy masz dwa numery Partnerów handlowych? W tym celu musisz oba konta zarejestrować w eBOKu osobno. Pamiętaj również, że możesz tak je ustawić, by logując się na jedno konto, mieć dostęp do obu Partnerów handlowych. Szczegóły, w jaki sposób możesz to zrobić, znajdziesz w sekcji „Dane”. Gdy to ustawisz, w polu „Partner Handlowy” w prawym górnym rogu będziesz miał możliwość przełączania pomiędzy swoimi kontami.

Finanse

W zakładce „Finanse” możesz sprawdzić, jaki jest aktualny stan Twojego konta, a także zweryfikować przeszłe i przyszłe należności, terminy płatności, a także pobrać i wydrukować faktury i prognozy zużycia.

W eBOKu dostępne są domyślnie duplikaty faktur. Oznacza to, że faktury w dalszym ciągu będziemy wysyłać pocztą, ale w każdej chwili będziesz miał do nich dostęp w eBOKu. Na pobranych z eBOKa dokumentach znajdziesz informację, że jest to tylko duplikat.

Możesz również wyrazić zgodę na e-fakturę. W takim przypadku przestaniemy wysyłać nowe faktury pocztą, a oryginalne dokumenty udostępnione będą w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta. W przypadku udostępnionych oryginałów faktur, ikony będą miały kolor zielony: 

Pamiętaj, że e-faktura posiada - zgodnie z przepisami - taką samą wartość prawną , jak dokument w formie papierowej. Zasady przesyłania, przechowywania i udostępniania elektronicznych faktur organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej określa rozporządzenie Ministra Finansów z 17 grudnia 2010 roku (Dziennik Ustaw z 28 grudnia 2010 Nr 249 poz. 1661). Jeżeli masz jeszcze jakieś wątpliwości dotyczące usługi e-faktury, sprawdź zakładkę „Pytania i odpowiedzi” u dołu strony, lub skontaktuj się z nami.

Druga zakładka w ramach konta umowy zawiera informację o wysłanych przypomnieniach o płatnościach. Monity wysyłane są w przypadku, gdy z jakiegoś powodu nie odnotujemy wpłaty w wyznaczonym terminie.

Zużycie

Kolejna zakłada umożliwia Ci weryfikację i kontrolowanie swojego zużycia energii.

Usługi

Zakładka „Usługi” umożliwia każdemu Odbiorcy przesyłanie do Stoen Operator zgłoszeń z pominięciem składania wniosków, lub kontaktów za pośrednictwem innych, bardziej czasochłonnych kanałów.

W eBOK można zgłosić rozplombowanie licznika, a nawet chęć zmiany grupy taryfowej lub cyklu rozliczeniowego. Usługi zostały pogrupowane na:

  • Usługi dla liczników, w tym:
    • rozplombowanie licznika bez zmiany lokalizacji układu pomiarowego,
    • rozplombowanie licznika w celu zmiany lokalizacji układu pomiarowego,

  • Usługi związane z płatnościami, w tym:
    • wniosek o duplikat faktury,
    • wniosek o dodatkowe rozliczenie,
    • reklamacja rozliczenia za energię elektryczną,

  • Usługi dla lokali, w tym:
    • zmiana grupy taryfowej,
    • zmiana cyklu rozliczeniowego,
    • zmiana mocy umownej,
    • zmiana fazowości instalacji.

Dodatkowo w ramach usług dla lokali znajdziesz również informację, co należy zrobić, aby skorzystać z tymczasowego poboru energii elektrycznej (ryczałt), a w ramach usług związanych z płatnościami informację, jak czytać fakturę oraz szczegóły usługi polecenia zapłaty.

Większość z wymienionych zgłoszeń możesz dokonać przez interaktywny formularz w naszym eBOKu. Wystarczy, że wybierzesz interesujące zgłoszenie, a zostanie przeniesiony na podstronę z już ustawionym formularzem. Pozostaje jedynie wprowadzić dodatkowe dane i wysłać zgłoszenie.

Zmiana cyklu rozliczeniowego, grupy taryfowej oraz reklamacja faktury za energię elektryczną należy złożyć na formularzu „Inne zgłoszenie” z uzupełnieniem niezbędnych danych w komentarzu. Informacja, jakie dane należy podać, podana jest na podstronie interesującego Cię zgłoszenia.

Dane

Zakładka „Dane” zawiera aktualne dane Odbiorcy energii elektrycznej, a także umożliwia zgłoszenie zmiany tychże danych. To tutaj możesz zmienić swoje dane teleadresowe, takie jak adres korespondencyjny lub numer telefonu kontaktowego.

W tym celu musisz zalogować się na to konto, które będzie „podrzędne”, a więc przyporządkowane do konta, na które chcesz się logować i widzieć oba konta jednocześnie. Po kliknięciu w przycisk „dodaj administratora” przejdziesz na stronę, na której będziesz musiał wprowadzić dane (numer Partnera handlowego, NIP lub PESEL oraz numer konta umowy) przypisane do konta, które ma być nadrzędne.

W pozostałych zakładkach możesz sprawdzić swoją grupę taryfową oraz moc umowną, a także zweryfikować historię zmian na swoim koncie.

Pomoc

W ostatniej zakładce znajdziesz instrukcję korzystania z serwisu, najczęściej zadawane pytanie i odpowiedzi, a także słownik najważniejszych pojęć związanych z energią elektryczną.

Zachęcamy do korzystania z serwisu! Zarejestruj się już teraz.